Merhaba anneler, oğlum tam 2 aylık oldu. Kakasını düzenli yapiyor. Dün ve bugün aynı saatlere yakın birer kez sarı renkte köpüklü ve hardal kıvamında kaka yaptı.. daha önceleri çok yumuşak ve sıvı kaka yapıyordu iki gündür biraz katilasti. Normal mi? 2 aylık bebek kakası nasıl olur?
Düzenleme: sadece anne sütü ile besleniyor.