Eserr-80 Aptamil kullandik çocuk gazdan perişan oldu evolvia aldik sindirmi kolay diye çocuk hem kustu hem migdesi eşkidi hem kabiz oldu simdi sma yi denemek istiyorum sürekli mama degisikliginden bisey olur diyede korkuyorum kizlar bi tavsiyeniz var mi
Mrvuck Eserr-80 bizde hipp kullanıyoduk çok gaz yapınca sma kulanmaya başladık. Benim oğluma iyi geldi bir deneyin isterseniz
Be1 Eserr-80 ilk doğduğunda aptamil vermiştim kızıma gazdan kabızlıktan mahvolmuşum ve aptamil tok tutmuyordu sonra arkadaşımın tavsiyesi üzerine humana kullandım kızım severek içti ama sadece e bebekte bulunuyordu diye bırakıp sma optipro ya geçtim şimdi 2 numarasını kullanıyorum gayet memnunum hiçbir sıkıntı yaşamadık. (Fikir olsun humana da sizin için belki bebeğiniz sma içmezsem deneyebilirsiniz)
Nisatkbs06 Eserr-80 sma’ya can kurban o olmasa çocuğum aç kalcaktı Aptamil dediğin gibi gazdan perişan oldu yavrum.
Eserr-80 Smaninda iki çeşidi var hangisini kullanmam gerek onuda bilmiyorum oturup ağlayacak duruma geldim
Mrvrdgntnc Mrvuck hipp in combiotic olanı mı gaz yaptı. Bende o mamayı kullanıyorum 22 günlük bebeğim var sürekli ıkınıyor acaba mama mı gaz yapıyor diye düşündüm 🙄
Mrvuck Mrvrdgntnc evet oydu. Oğlumun karnı hep gurul guruldu uyuyamıyordu hiç. Sma geçince düzeldi. Hipp i çok öneren var ama her bebek bir olmuyor bazısına iyi geliyor bazısına gelmiyor
Milena11 Mrvrdgntnc hipp organik kullanırken kendime macera arayıp combiotiğe geçtim maf etti çocuğu her bebeğe yaramıyor mağlesef
Derya2867 Eserr-80 27 günlük kızım var doğduğu günden beri meme reddi yaşıyoruz mecburen mama veriyorum aptamil kullanıyorum çocuk gazdan mosmor oluyor aptamilin conformil olanı aldım tadı çok acı bebek içmedi gece uykusu falan hayal oldu gaz damlası aldım doktordan şu an dua ediyorum işe yarasın diye
Nazlican Eserr-80 Bebelac gold nutricare kullanıyorum bende Evolvia ile basladım ishal yaptı Aptamil de de gazdan mahvoldu Bebelac da ne gaz sorunumuz var ne de ishal ya da kabızlık
Diva Eserr-80 sma en güzeli hippte fena değil aptamil gördümü kaçarım 😬Bu arada sma 2 çeşidinide denedim normal olan yani sma optikpro olanı daha iyi