luciferrr ben saçımı uzatmak için yapıyordum. Duştan önce kökten uca pamukla uyguluyordum doğal zeytinyağını. Evde varsa e vitamini ampulü de ekliyordum, sonra kafamı streçleyip 😄 en az bir saat bekliyordum. Uzamasına katkısı oldu evet ama onun dışında bir bakım yapmadı saçıma