Merhabaa. Sormak istediğim nezaman kullanama başlar değil işaret ederek el parmaklarını gösteriyo çok şükür ellerini kullanmasında kavramasında bir sorun yok ama parmagını işaret ediyo diğer elleriyle bazen sol parmaklarını bazen sağ parmaklarını acıyomu acaba falan diyorum yoksa keşfettidemi bakıyo diyorum 1 yaş 22 günlük