Annesiballisiii 26 Aralık doğumlu oğlum. Sabah 8 buçukta kalkarız öğlen uyuyoruz 1-2 saat akşam 10-11 buluyor yatmamız. İştah yok kahvaltı haricinde . Tuvalet eğitimine baharda başlayacağız inşallah . Konuşma olarak gitti bitti düştü otur dede, baba geldi , taklit yapıyoruz hayvan sesleri uçak , herşeyi anlar ve komutları yerine getirir , işaret ederek ister, dil olarak tembeliz biraz 28-30 ay civarı açılacak deniliyor bekliyoruz bakalım. Yemek yerken tabletle yiyoruz malesef tv açmıyorum gün içerisinde bol bol etkinlik konuşma kitap okuma yapıyoruz