Hanımlar selam kızım 14 aylık 2 aydır falan katı olarak ne versem çıkartıyor çorba muhallebi falan yutuyor katı şeyleri eliyle alıp kendisi yiyor ama ben kaşıkla verince çıkartıp ağlıyor bugün zorlamayım yarın düzelir durumu değil artık bu 2 ay oldu huy edindiğini düşünüyorum nasıl düzeltebilirim artık sabrım taştı bağırıyorum çok üzülüyorum sonra başına gelen var mı