Okumayageldim Kraft Techno Fix İsofixli Oto Koltuğu 9-36 kg - Siyah Deri https://www.hepsiburada.com/kraft-techno-fix-sofixli-oto-koltuu-9-36-kg---siyah-deri-p-AILEATACMST2DERI?magaza=Minimoda&url_src=ios-product-detail kızlar sizce hangi oto koltuğu kraftın deri yerleri sökülğr diye cesaret edemedim ama joienin de önündeki ayağı çok fazlalık olmaz mı sürücü koltuğu yatıramaz diye düşündüm Joie I-Spin 360 0-18 kg Oto Koltuğu https://www.hepsiburada.com/joie-i-spin-360-0-18-kg-oto-koltuu-p-HBCV00000YONU7?magaza=ebebek&url_src=ios-product-detail
Medusafer Okumayageldim joie i spin bende var esimin arabasında çok sallanma yapıyor ama başka bir arabada hiç sallanma yapmıyor onun dışında çok güzel benim kizim çok sevdi
Birkucukeylulmeselesi Okumayageldim ikisinde de göremedim ama yatar pozisyon u olsun diğer türlü çok zor oluyor bizimki bir kademe o da kafasını geri atıyor sadece uyuyunca haliyle öne düşüyor çok pişmanım maalesef
Ysm2019 Okumayageldim çok fazla pahalı bence yoyko bear çok iyi birde ona bakın derim ben aldım çok memnunum çift taraflı zaten bebek koltukları pek yatmıyor çok araştırdım
Okumayageldim Birkucukeylulmeselesi ya biraz yatıyor ama tamamen mi yatması gerekiyor aldık geldik bile :(
Birkucukeylulmeselesi Okumayageldim valla joiede gördüm yatıyor gayette keşke sabredip iyisini alsaydım diyorum
Okumayageldim Medusafer ben Kraft aldım şuan pek yatmıyor getirdim eve aöa umarım iyi olur 16 saat yola çıkacağım da