Prensannesiiiii ya ben şekerden pek sorunyasamadim. Tüm hamileliğin bulantı ve kusmaya geçti hic canim y3mek istemiyordu o yüzden hic yukselm3 yaşamadım aksine yiyemedigim için düşüyordu ona dikkat etmeye çalıştım. Normalde 3 aylık ortalamam 12lerdeyken gebelikte 6.4 olarak geçti. Ama bende gebelik zehirlenmesi oldu tansiyon oldu 41 yaş ilk bebek ve tüp bebekle olmuştu çok zor bir gebelik süreci geçirdim şekerden korkarken onun dışında her aksilik geldi başıma. Şeker guz4l seyrettiği için çok sukur bebeğinde de o anlamda sıkıntı çıkmadı erken doğumun getirdiği bir yoğun bakım süreci oldu sağlıkla atlattık. Darısı başına sağlıkla al kucagina insallah