Benim bir karanlık odam var orda yatttıgımızda 10 u buluyor uyanması ama şimdi 1 ay oldu Doğum yaptım yatak odamızdayız ve oğlum 7 de ayakta bu şekilde çözdüm ışık sorununu he birde biberon veriyorsanız yada emdirşyorsanız Siz yarım saat önceden alarma geçip doyurmanız lazım hafif bi ninniye karanlık odada iş bitiyor 😂