Hanımlar 20 günlük bebeğim var ve iki gündür gündüz uyanık olduğu süreler uzadı uykuları kısaldı mesela yarım saat bir saat anca uyuyor 4 saat kadar uyanık kalıyor. Uyuduğu sürelerde de kıpırdanıyor ıkınıyor hareket ediyor arada. Ama gece uykusu çok şükür daha iyi 2-3 saatte uyanıyor. Bir geçiş dönemimi bu bir düzen mi oturtacak acaba deneyimli annelerin fikirlerini merak ediyorum.