Kızim 19 aylık ve hala yürümüyor tüm testler yapıldı sma testi de dahil sadece genetik testi bekliyoruz . Cocuk psikiyatristimiz rett sendromundan şüphelendi ya da bilişsel gelişim geriliği dedi . Kızımın belirtileri başladı dış gıcırdatma , ellerini oynama , salya akmasi , ellerini ağzına alma gibi kafayı yicem artık sma temiz çıktı icim içimi yedi ama şimdi de bu çıktı Rabbim e dua ediyorum ama bazen umutsuz kalıyorum ya rett sendromuysa belirtileri de uyuyor yoksa neden bu kadar fiizge rağmen yuruyemesin ki diye düşünmekten kafayı yicem nolur bebeğinde hiçbir problemi olmayıp yürüyenler nolur bana destek olun .. psikolojik olarak çok kötüyüm . çok şükür ki herşeyi temiz çıktı ama hala bir ilerleme olmadığı için de rett sendromuna daha da yöneldim ( Fizik alıyoruz 4 aydır da bir ilerleme yok emekleme sıralama pozisyon değiştirme gibi . )