MSM58- ben bu durumu henüz doktorumuz ile paylaşmadım diş kaşıyıcı kulanabilirmi peki benimki ellerini çok ağzına koyuyor yalnız ben çok ellerini koyması taraftarı değilim sürekli siliyorum ama arada müsade edip ağız üstü tutuyorum bu gelişimi için iyi de sağlığı içinheleki kış günü hasta etmemek için koruyorum yinede bazen kaşıcıyı eline versem tavsiye ettimi doktorun