Rmz Thege çok normal zamanla düzeliyor cnm. Sadece idrarını yaparken tuvalette durdur kendini yani bi iki damla yapcaksın sıkıp bekliceksin sonra tekrar kaslarını çalıştırcaksın yni
Meli Thege benm sezeryan ama benmde var doktors gittm idrsr yolu enfeksiyonu olablr dedi idrarla kültür verdm
Veramm Thege normal doğumlarda kaslar fazla ıkınmakta. Dolayı zedelenebiliyor maleaef kagel egzersizleri diye bir şey var kasları güçlendiren internetten bakın nasıl yapılıcağı yazıyor onlar iyi geliyor ama yinede doktora gidin
annediyebiri Thege benim bebek kilolu olduğu için sarkmış dedi doktor ama kegel işe yarıyor öksürünce hapşırınca bazen oluyor yine , tam anlamıyla kurtulma olmadı bende
Melisinannesi2019 Doktora geçen hafta gittim.benimde bebegim 6 aylık oldu.idrar torbası aşağıya inmemiş sorun yok dedi.hapsirirken bunu yasdigimi söyledim günde üç defa 10 set şeklinde kalcani sik bırak dedi .bunu düzenli en az 1 ay yap dedi.
Thege Melisinannesi2019 Teşekkür ederim paylaştığınız için bende yarın gidicem bakalım banda büyük ihtimal kegel tavsiye eder 😊