[silindi] Arkadaşlar bebekleriniz kaç aylıkken başladınız şu an oğlumun 6 dişi var henüz fırçalama yapmadım üst yan dişleri de yeni çıktı başka çıkacak diş görünmüyor sizler nasıl yapıyorsunuz ve önerdiğiniz fırçalar varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum 🌸
Kaan01 [silindi] jack nils parmak firca kullaniyorum yikayabilitorsuniz 1 yasindan beri fircaliyoruz gercekten etkili disleri cok kirleniyor hergun fircalamaya calisiyorum. 2 yasina gelince ayni markanin fircasini kullancm
Kaan01 [silindi] bu arada parmak firca ile dis etine masaj da yapiliyor dis cikaracaginda kullaniyorum kasima amacli
[silindi] Kaan01 günde kaç defa fırçalıyorsunuz ? Evet gerçekten çok kirleniyor gün içinde her şeyi yiyorlar gece beslenmiyor ama gündüz temizlemek istiyorum. Çok teşekkürler yorumunuz çok faydalı oldu 🌸