tazecik1annee Kızlarrrr Oğlumda hem süt hemde yumurta alerjisi var.4,5 aylıktan beri ek gıdaya geçtik ama kahvaltı öğünü nu veremiyorum doğru düzgün.bnm gibi olan varmı ? Sizler nasıl kahvaltı öğünü yapıyorsunuz?
KubraBabaoglu Ben canim seni o kadar iyi anliyorum ki 19 aylik oldu oglum hala alerjisi devam kasik mamasi veriyorum kahvaltida icine neocate mama ekliyotum
Ecemsu12 KubraBabaoglu merhaba. Benım bebegim de de aynı durum var malesef. Kaşık maması hang mamayı kullanıyorsunuz. Neocate yi nasıl karıstırıp verıyorsunuz. Bizde 5,5 aylıgız dun ek gıdaya gectik
tazecik1annee KubraBabaoglu ya bana doktor bir yaşında geciyo dedi biraz araştırdım da herhalde bu gidişle rüyamda görürüm 😢
KubraBabaoglu Ecemsu12 canım ancak girebildim helal et hakkını ben hipp kaşık maması kullanıyorum yulaflı ve beş tahıllı var onları kullanıyorum yarım su bardağı sıcak bazen bir su bardağı sıcak suya kaşık mamasından katıyorum koyulaşana kadar sonra içine rendelenmiş ceviz-pekmez bir çay kaşığı-birde çilekli neocate mamadan katıyorum 4 kaşık eğer ki yapabilirsen evde bebe bisküvisi yap kuzum iyi ondan da katıyordum hem tok tutuyor hem vitamin alıyor hemde kilo alıyor :)
KubraBabaoglu Gecede irmik muhallebisi yapıyorum tok tutsun diye içine ceviz bebe bisküvisi az bir zeytinyağı pişiriyorum soğumaya yakın içine neocate mama katıyorum