Kızlar, 2 oğlum var küçüğü 1,5 yaşında. Bebeklerim cam kemik hastalığına sahip. Biz genetik taşıyıcıyız. Eşimle cinsel ilişki yaşadıktan sonra kan geldi. Takvimime baktım ertesi gün adet olmam gereken gün olduğunu görünce ilişkinin tetikleyebileceğini düşündüm. Pedimi taktım. Ertesi gün hiç leke yoktu. Sonraki gün de kaplıcaya gittik çocuklara iyi gelir diye bende girdim. Çünkü kan gelmiyordu. Çok korkuyorum hamile kalmaktan. Yine cam kemik olma ihtimali var çünkü. Prezervatif kullanıyoruz ama bazen başlangıçta takmadan olabiliyor ve oğlumu emziriyorum diye de çok sorun etmiyordum çünkü diğer oğlumda iki sene korunmamıza rağmen hamile kalmadım emzirdiğim için süt koruyor beni. Acaba kaplıca adetimi ötelemiş olabilir mi ? Birde mide bulantım var saçma bi şekilde. Artık korkmaya başladım ama gelen kan neydi 😔kafayı yicem