Sessiz_oyuncu Kızlar 19 günlük bebeğim var gözü akıyor yapışıyor su ve pamukla açıyorum gözünü bugün oldu ilk defa. 24 şubatta randevumuz var doktora o zamana kadar beklemelimiyim ? Karar veremedim. Belki aranızda yaşayan bilen vardır 😒
Nisanida Sessiz_oyuncu ben ilik suyla sildim temizledim bende post açmıştım 2 gunde gecti ,birde goz pınarlarına hafif hafif masaj yaptim
ElifEcrinnn Sessiz_oyuncu benim bebeğimin de olurdu 1 aylıkken. Sütünü damlat derdi annem. iyi gelirdi yapınca azaliyordu gözünün akması
Sessiz_oyuncu Edizbeyinannesi göz doktoruna mı götürdünüz çocuk doktoruna mı ? Geçmesi uzun sürdümü canm çok sağol cevap verdiğin için 🤲
Edizbeyinannesi Sessiz_oyuncu yok canım kullanınca hemen geçti. Ben bu damlayı biliyordum zaten. Arkadaşım çocuk doktoru ona mesaj atmıştım kullandım hemen etki etti zaten 🌸
Sessiz_oyuncu Nisanida aa denk gelmedim postuna canım malum evde 2 bebe var vakit kalmıyor. Kendiliğinden mi geçti sizin ki masaj fln yapınca
Sessiz_oyuncu Edizbeyinannesi sağol canım geçmiş olsun sizede 🥰 bende doktorumuza sorayım bi teşekkür ederim 😊
ElifEcrinnn Sessiz_oyuncu evet geçti o zaman çapaklanıyordu bide çok fazla oda azaldı şuan 4 aylık öyle bir sorunumuz yok şimdi
Sessiz_oyuncu Rizeli53 ayy küçükken annem gözüme çayın çöpünü koymştu aklıma geldi siz deyince 😁 sağol canım yorumun için 🥰
Tweetyy Sessiz_oyuncu suyla değilde izotonik serum ya da serum fizyolojik vs ile silmek daha iyi diye biliyorum. Anne sütü damlatilirmis bide göze ama araştırmak lazım bence süt sonuçta gözünden attıktan sonra illaki bozulacaktir kirpik dibinde goz kenarında vs. Belki damlattiktan sonra fazlasını silmek lazımdır
Tweetyy Sessiz_oyuncu içindeki tuz oranı vücudumuzla eşdeğer o yuzden goz ve buruna kullanılıyor canim. Daha steril olur diye dedim google arastir istersen 🙏 ben oyle siliyorum arada temizlerken