Bebeğim 6 ayı geçti bi süredir tadım yaptırdık son zamanlarda öğün olarak yiyor günde iki öğün şeklinde veriyorum öğlen ve akşam bazen sebze bazen irmikli meyveli muhallebi yumruğu kadar yapıyorum ama asla yetinmiyor daha çok istiyor fazla da verip doyurmak istemiyorum ama inatla daha da istiyor ne verirsem yiyor napcaz böyle artırmamda sakınca var mı anne sütü alıyor aynı zamanda