6 ay 10 günlük oğluma mama yediremiyorm mama almıyor kaşıkla yedirtmeye çalışıyorum olmuyor doktor ayına göre 180 cc diyor yarısını bile içmiyor mama değiştiriyorum biberon değiştiriyorum içine bebe bisküvisi atıyorum yok bugün enson emziğin kenarından şırınga ile verdim ek gıda alıyor kaşık ile ama doktor vücudundaki su dengesi bozulur böbreklerine yüklenirsin diyor napıcam bilmiyorum var mı tavsiyesi olan