27Emir-tufan Bugün covid olduğumu öğrendim 3.5 aylik bebeğim var emziriyorim umarım ona geçmez 2 asimda var ama bu süreci nasıl kolay atlatırım bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı
Ervaberra 27Emir-tufan canım bende aynı durumu yaşadım maskeli emzirdm kızımı ellerimi sürekli yıkadım ver her emzirmede göğsümü silerek emzirdim