Bebeğim 12 aylık bizde de iştahsızlık söz konusu. Ben yoğurt çorbası gibi yapıyorum havucu rendeliyorum zeytinyağında kavurup biraz şehriye atıyorum sonra ilik veya tavuk suyu daha sonra yoğurt un yumurta ile hazırlıyorum. Bebek tarhanası alıyorum. Bunun dışında yumurta, yoğurt, az bişey karbonat ve buğday unundan pancake e benzer bişy yapıyorum koyu kıvamlı onu pişiriyorum. Bir de sebze türü şeyleri önüne koyuyorum kendi yemek istiyor ben kaşıkla verince istemiyor önce biraz dokunup oynamak istiyor sonra kendi yiyor. Genelde bu yiyecekleri hiç reddetmiyor. Ama biz anneler için yemek yememeleri çok üzücü olsa da zorlamak, kızdığımızı hissettirmek daha çok yememelerine neden oluyor diye düşünüyorum. Yemediği zaman önünden kaldırıyorum 30-40 dk sonra tekrar sunuyorum eninde sonunda acıkıp yemek zorunda kalıyor. Sevmedi diye başka öğünler hazırladığımda sadece onu yemek istiyor yani artık bunu yapmıyorum. Bunlar benim tecrübelerim umarım yararlı olur 😔