AtaVeAnnesii evde boyarım genelde saçlarımı pandemiydi işti çocuklardı kuaföre gidemiyorum maalesef 😬 ombre istiyordum kuaförler kapanınca sıkıntıdan gittim Kızıl yaptım saçlarımı 😩 güzrl olmasına oldu ama hala ombre yapamadım 😂 daha önce de Kızıl üstüne siyah yapmıştım neyse ki kendi rengine geldi. Ama kızıldan sonra kesinlikle açılmıyor açılsa bile yanıyor saçlar 😩 o yüzden evde yapmayın derim Kızıl riskli