Merhaba hanımlar benim oğlum 8 buçuk aylık ama hala gaz problemi yaşıyoruz ilk 4 ay kadar yoğun değil ama yinede sinir bozucu boyutta devam ediyor her neyse 1 aylık bebeği olan tanıdığım metsilin şurubunu (18 TL) kullandım memnun kaldım dedi denemek için aldım ve gerçekten harika sabah akşam 1 tk veriyorum böyle bı gaz cikarmak yok hakikaten efsane. Zamanında nurse biogaia sab simplex aynı anda kullaniyodum yine bu kadar verim alamamıştım. Lütfen önce doktor veya eczaciya danışarak ayına göre miktarını belirleyerek kullanın beni kurtardı inşallah sizide kurtarır 🤗