Minikuzucuk benim kendimde karaagactayim ve hep seda hanıma gittim ama ani gelişen sebeplerden dolayı doğumu o yapamadı ama ilgisi alakası çok güzel funda hanımda aynı şekilde devlet hastanesinde ise egemen bey vardı sanırım tayini çıktı gitti bayan doktorlar var iki tane onlarda çok iyi