Kızlar merhaba. 4 ay 5 günlük kızım var. İlk aylar kilo alımı çok iyi gidiyordu 2880 doğduk şuan 5800. Kilo alımı son 2 ayda çok yavaşladı sütüm var ama yaramıyor. Doğduğu ay evolvia mama kullandik sonra bıraktım.
Sorun şu. Biberon alıyor sağım yaptığım 120 CC sütü biberon ile alıyor sorun yok kusmuyor ama mama da 60 CC bile versem kusuyor. İçerken isteksiz de değil sizce neden olabilir reflümüz yok mamayı mi değiştirmeli