Osman_Aras 13 günlük olduk bebeğinizin vucuduna zeytin yağı mı sürdünüz yoksa bebek yağımı 🤔🤔. Tecrübeli olanlar yardim 🙂🙂
2prensesannesii Osman_Aras valla evime daha bebe yagi gecmis degil dogdu dogali zeytinyagi kullandim sancisi varsa kesti besledi nemlendirdi daha dogali yok yani
Osman_Aras 2prensesannesii. Bende öyle diyorum ama banyodan sonra sürersen hafif bir rüzgarda hasta olur diyorlar
Socialmom Osman_Aras zeytinyağı bence kullanın ha sen kullandın konserden ilk aylarda kullandım şimdi ise az miktarda bembeyazı kullanıyorum fazla kullanmada bebekte kılllanma yapıyor haberin olsun
KaSeAy Osman_Aras Zeytinyagında heryer yağ olur ya😖 Ben sadece poposuna zeytinyagj sürüp bezini kapatıyodum. Vücuduna bebe yagı. Mis gibi👌🏻
Janss Osman_Aras Sonra kullanıyorum . 😌 Birde her banyoda şampuanlama yapmamak gerek . Derileri ince olduğu için haftada 1-2 şampuan yeterli . Bunu da eklemek istedim 😌
Dali05 Osman_Aras ben banyo sonrası kullanıyorum masaj yapıyorum.Her altını actıgımda da mutlaka poposunu yıkayıp zeytinyagı sürüp kapatıyorum,pişiği önlüyor sanırım.Cok sükür pişik derdimiz yok, cok az pişik olmuştu başlarda
Osman_Aras Janss Bende öyle diyorum ama bu sefer çocuk hafif bir rüzgarda hafif bir soğukta hasta olur diyorlar 😂
2prensesannesii Osman_Aras ne alakasi var canim daha bunu duymadim 😂 birak banyoyu bebekken ben her sabah sürerdim tüm vücuduna
Brsa Osman_Aras zeytin hagi kemikleri besliyor cildi benim bebegim 3bucuk aylik hala has zeytinuagi kullaniyorum banyodan sonra mis oluyor yumusacik.