Merhabalar size birşey danışmak istiyorum d vitamini hakkında. Sağlık ocağında devit3 yazdılar kullanmaya başladık 3 Haftalıkken. 1 aylık olunca doktora götürdüm doktor içinde paraben olduğu için pedia-d kullanmamı önerdi ve devit3 ü bırakıp pedia-d kullanmaya başladık.
Sorum şu kızımın yaklaşık 2 haftadır yüzünde kızarıklık ve pütürler var neden kaynaklandığını anlamıyorum. Gıda alerjisi olabilir diye süt ürünleri ve yumurta diyetine başladım. Doktora götürme sebebim de buydu doktor normal gecer dedi herhangi birşey onermedi. Ama bakıyorum azalacağına artıyor sadece yüzünde varken kulaklari ensesi boynu omuzlarına kadar gelmiş. Ayrıca kaşınma da yoktu bugün kızım sürekli elini yüzüne ve kulağına götürüp ağlıyor sanırım kaşıntı yapmaya başladı. Huzursuz bu yüzden.
Vitaminlerin prospektuslerini kontrol ettim ikisinde de kızarıklık kabartı döküntü olabilir diye yazıyor. Bu yüzdeki puturler d vitamini kullandığım zaman başladı bunu fark ettim okuyunca.
Deneme amaçlı vitamini bırakmayı düşünüyorum birkaç gün ne dersiniz? Forumdaki diğer gönderileri okudum gaz yaptığını yazmışlar genelde böyle bir sorunla karşılaşan yok. D vitamininin ne kadar önemli olduğunu biliyorum aşı karşıtı vitamin karşıtı vs değilim sadece bu sorunun altında yatan nedeni öğrenmeye çalışıyorum.