Merhabalar hanımlar bebegim 15 aylık yaklaşık 1 hafta olcak ailece corona olduk. Ben ve eşim ilk iki gün dışında iyi geçirdik bebegim de 4 gündür ishal var böyle olupta ishalli kusması kaç gün de geçen bebekelr var. Bebegime probiyotik zinco d vit kullanıyorm