minikcivcivinannesi Kızım 2 gecedir kusuyor diye yazmıştım buraya doktora götürdüm dün normal kontrolde bişey çıkmadı idrar tahlili istedi malesef idrar yolu enfeksiyonu çıktı 😔 antibiyotik kullanmaya başladık 5.5 aylık , insallah en kısa zaman da geçer 🙏🏼
cekoslavakporseleni minikcivcivinannesi inşallah tez zamanda geçer, yalnız antibiyotik ile beraber probiyotik de verin. Antibiyotik barsakları mahvediyor. İdrar yolu enfeksiyonu çok iştahsızlık ve kusma yapar maalesef. Üzülme güzel anne hemencik iyileşir Allahın izniyle 🙏🏻
Dilara2107 minikcivcivinannesi Bizde de aynı sorun vardı 1 hafta antibiyotik kullandık geçti inşallah sizde kısa sürede atlatırsınz
minikcivcivinannesi cekoslavakporseleni normalde 1.5 2 saatte emerdi artık 3-4 saatte falan anca emiyor birde geceleri kusma yapıyor gündüz nedense hiç yapmıyor anlamadım
minikcivcivinannesi ikizinAnnesi evet poşet taktık ilk gün yaptıramadım diğer gün gittim sansa altını açtığımda yaptı hemen poşeti iyice tuttum da aldım birazda olsa yoksa hep bezine gitmiş çişi. Kültür de istediler onun sonucu da 5 gün sonra çıkıyormuş
minikcivcivinannesi K-alp-a iki gece sabaha karşı kusunca hasta falan oldu sanıp götürdüm doktor istedi idrar testi enfeksiyon olabilir diye