Ayseee27 yani tam olarak bende bunu anlamaya çalışıyorum problem mi?Burda bir bayan çocuğunun konuştuğunu bütün gelişimlerini iyi olduğunu ama yabancılara bakmadığını dönmediğini bunun için psikiyatrinin otizim dediğini yazmış ondan sonra çok kafam karisti acikcasi