elalina
Yakın zamanda kuvveytturkten hesap açtım. Daha iki kez alma durumumuz oldu.
Elde tutmaktansa hesapta tutmak daha mantıklı. Ama altın yatırımı uzun vadeli olmalı diyorlar.
Daha önce tfx kullanıyorduk. Orda minimum 32 Gr alman gerekiyor. Ama o da çok zor bir iş. Küçük yatırımcı için uygun değil yani.
Bir de bankalardaki alış-satis arasındaki makas farkı yüksek oluyor. Olumsuz tarafı da bu 🤷