Tanemduygu Ben taktiğimi anlatıyorum . 11ayın sonuna doğru kesmeye çalıştım ayakta sallamayı . Öncelikle ayakta sallarken tek bi müzikle uyuttum . O müziğe alıştıkca duyduğunda mayışmaya başladı . Sonra biraz sallayıp biraz durdum biraz sallayıp biraz durdum en sonda müziği açıp beşiğine koyup uyutmaya başladım . Kolay uyum sağladı . Bazen ben özlüyorum sallamayı 😍 Alıyorum ayağıma . Ama çoğunlukla sallanmak istemiyor ağlıyor 🤦🏼♀️ Şu an 13 aylık , hemen hemen 1 ayda çözdük tamamen .