Merhaba arkadaşlar çocuğu geniz eti ve bademcik ameliyatı olan annelere seslenmek istiyorum. B Nil kızım 4 gün evvel oldu bu ameliyatı çok şükür iyi gidiyor sizlerden bu durumu yaşayanlar süreçte ne gibi şeyler yaşadınız yeme içme veya konuşma agresiflik vs yaşadınız mı kızım 3 yaşında