Toprakseyran Merhabalar kızlar 👋 benim bebeğim 8 aylık ve doğduğundan belli gece dışında acıktığını hissetmiyor asla açlıktan ağlamıyor hiç. Bunu çok kez denedim saatler sonra bile acıktığını belli etmedi ben artık yedireyim dediğimde tabaklara biberonla ra saldırdı açlıktan. Görmese açlığını belli etmiyor yani. Ben gündüzler hala 2 saatte bir besliyorum. Emzirmiyorum 3 aylıktan belli mama ile besleniyor tabi mamayı da az içiyor fazlasını istemiyor ama yemek yiyor çorbaları falan. Bunu normali nedir? Kça saatte bir beslenmeli 8 aylık bebek kaç saatte bir acıkır çok sık mı besliyorum acaba?
oglusum03 Toprakseyran 3. 3.5 saatte bir beslenmeli. Bazı bebekler acıksa da ağlamaz belli etmeyebilir her bebek aynı olmuyo. 3 saatte bir tabağına koyduğun yemeği ya da mamasını ona göster heyecan yapar zaten doyunca da bırakır
Elmel Toprakseyran canm her bebek farklıdır benim kızımda bazen iki saate bazen bir saatte acıkır çünkü çok az az besleniyor doktora sordum onun bebegide öyleymiş yani şöyle düşün bazı insanlar az qs yer çok öğün sayısı olur bazıları iki öğün yer ama çok yer
dominantteyze Toprakseyran evet sık bekliyorsnz kilosuda iyi zaten 3 3 bucuk saat ideali büyümüş çünkü . Benimki 13 aylık asla acıktıgını görmedm hiç hep ben beslerm 3 4 saatte bi
Toprakseyran oglusum03 evet canım aynen öyle yapıyor zaten. Kilosu da iyi zaten ben bu beslenme saatlerini biraz ileri çekeyim o zaman. Doğduğundan belli sürekli 2 saatte bir mama yapmaktan yemek hazırlamaktan usandım valla
Aozlemb Toprakseyran Maşallah cnm benimki 7 aylık 7 kilo çok zayıf hicbirsekilde beslenme yok kaşıkla zorla mama yutturuyorum🤦♀️
oglusum03 Toprakseyran ben doğduğundan beri hep 3 3 buçuk saatte bir emzirir yediririm simdi 10 aylık oldu gece 4 saate bir çıkardım bi kere veriyorum bir de sabah çok sık beslenmesi saglikli olacağı anlamına gelmez
oglusum03 Toprakseyran İnternete bile yazsan 8 aylik bebek kaç saatte bir yemeli diye çıkar doktorlar da aynısını söyler seninki acıktığını belli etmediği için öyle yap
Toprakseyran oglusum03 İnternete yazdım zaten araştırdım ama benim oğlum mamayı az yiyor artı ek gida yiyor falan orda sorumun cevabını bulamadım burda belli tecrübe edinen insanlar vardır diye sordum. Bunu sormamamın ne gibi bir sakıncası oldu size?
oglusum03 Toprakseyran kız seyran Allah seni ne etmesin Büşra ben tanımadın hemi ya ne sakıncası olacak ne dedim ben sana İnternete bile yazsan çıkar dedim 😅
Kbrozmn Biz 9 aylığız ama yaklaşık 1 aydır falan sabah kahvaltı yapar güzelce doyar mama bazen içmez direkt uyur, kalkınca öğle yemeği eğer az yerse mama takviyesi yaparım. Saat aralıklarımız 3,5-4 saat oluyor
Toprakseyran Kbrozmn bende 3 saate uzaktayım en iyisi o zaman benimki de 2 saatte bir yiyor ama yemesi iyi iştahı falan
Toprakseyran oglusum03 Allah seni kahretmesin ya 😂 öyle Bi cevap vermişin ki sinir oldum sen olduğunu bilemedim 😂
Toprakseyran Elmel doğru haklısın ama işte güzel de yiyor bir öğünde bir kase çorbayı bitiriyor tam doyuyor 2 saat sonra tekrar mama veriyorum çok da yiyor aralığını en azından 3 saate çıkarayım diye düşünüyorum
Dilaylaa Ek gıda yiyor demişssin sabah kahvalltı ara öğün öğle yemeği ara öğün akşam yemeği şeklinde ilerleyebilirsin düzeni olur onların arasında da mamasını içer
Toprakseyran Dilaylaa öyle ilerliyor canım sabah kahvaltı yapıyor 2 saat sonra mama içiyor 120 cc sonra bisküvili muzlu mama yiyor ama her şeyi 2 saatte bir veriyorum ne olursa. Doğru mu yapıyorum bilemedim işte. Büyük bir kase çorba içiyor mesela ama 2 saat sonra tekrar besliyorum acaba acımadan mı veriyorum diyordum kafam karıştı orda. Ama acıkmasa yemez dimi?
Toprakseyran Dilaylaa aynen canım hafta sonu olduğu için doktora ulaşmam mümkün olmadı yarın arıycam inşallah. Bugün biraz da çorbayı falan kusunca çok aklıma takıldı o yüzden buraya sorayım dedim.