Arkadaşlar merhabalar şuanda ek gıdaya geçmedim 2 ay sonra nasipse geçeceğiz ama bakıyorm genelde bal kabağı vs veriyorlar yani yazın zor bulunan sebzeler olarak diyim ben şimdiden alsam buzluga atsam onu zamanı gelince versem olur mu ?
Yani kendim normalde atarm ama bebeğe o buzluğa attgıımdan verebilir miyim? . Yada yazın da bal kabağı ve kış sebzelerininden verilenlerden bulabilirmiyim ?Şimdiden çok teşekkür ederim