Mom52115 Bebeğim geceleri uyuyup gündüzleri durmuyor oyun Halısı çıngırak dönence şarkı açmak hoplamak zıplamak hiçbirini istemiyor 3 ay 9 günlük. Sürekli emiyor sonra çok emdiği için çıkarıyor çığlık çığlığa ağlıyor o ağladıkça ben ağlıyorum atak mı ne bilmiyorum ama hiç iyi değilim
Kadernur Mom52115 bizde de tam tersi keske sizinki gibi olsak geceleri uyku yok agla kudur gunduz uykudan gozunu acma
Lay Mom52115 geçecek. Gece uyuduğu için çok şanslısınız bir de gece uyumayıp gündüz yaşadığınız şekilde olan bebekler var 🙈
Mom52115 Sinemisssss son 1 haftadır böyle genel anlamda çok sessiz uysal bir bebekti. Gece uykusu gündüz uykusu düzenliydi
Aysnndoruk Geçiyor cnm hamak beşik al at içine salla ahh ah ne kadar ağlardım 3.5 aylık olana kadar hergun agladim 45 kg düştüm şimdi 20 aylık geçti gitti unuttum bile
Mehtapceren Mom52115 ilk 3 ay herkes ilerde çocuk buyuttum deme bu ne sakin bir bebek dedi dedi ve 3 aydan sonra bişey oldu cocuguma dedim merhaba 4. Ay atagı dünyanın farkına varış tam 45 gün kucagımda sallaya sallaya aglaya aglaya uyuttum ne oyun istedi ne kucak yetti ne uyku korkunçtu dedim eyvah mahvolduk. Simdi 6 aylik mama sandalyesinde mutfakta beni izliyor ben yemek yapıyorum. Mümkün oldukça destek alın inanın gececek ama çok zorluyor sizi anlıyorum bebeginize daha sakin yaklaşmaya calısın.
Esra26 Mom52115 Gerçekten geçiyor. Benim kızımda ilk üç ay çok huysuzdu. Sonra biraz düzene girer gibi oldı derken 4. Ay atağına girdik vs. Uykular gerçekten haram olmuştu. Şu an 5.5 aylık, tünelin ucunda ışık var, umarım sizin için de öyle olur🌺
eceunverkanra Mom52115 Geçmeyeceğini düşündüğünüz her bir dakika ileride size anı olarak geri dönecek ve geçecek☺️🌸🌸