BartuveArtun Merhaba anneler 22 aylık erkek bebeğim misafirliğe gitsek kapıda ağlıyor içeri girmiyor eve misafir gelse ağlıyor mağzaya gitsek ağlıyor niye böyle yapıyor nasıl bir yol izlemeliyim bir yere gitmekten korkuyorum artık
sokomel BartuveArtun kucağınızdayken girmek istiyor mu? içeride ilgi çekici bir şeyler olduğundan söz edin. bir de yanında umarım çok fazla korkmak kelimesini söylemiyorsunuzdur. korkuyor musun falan demek yerine girmek istemiyorsun diyin.
Nefeess BartuveArtun Bir fikrim yok bebeğim henüz 3 aylık bu konuda yorum yapamayacağım ama başlıkta yazan hiç hoş değil durumu başka kelimelerle de ifade edebilirdiniz diye düşünüyorum 🤔
Mora BartuveArtun neden korkak olsun bu tabir hoş değil kendini güvende hissetmiyor olabilir veya çekiniyor olabilir zorlamak kırmak yerine kucağınıza alın sarılın veya gitmeyin onu strese sokmayın
BartuveArtun sokomel yok canım kendine hiç söylemedim korktuğundan mı çekiniyor mu bilmiyorum bizde anlamadık önce böyle değildi 2 aydır böyle
BartuveArtun sokomel hep kucağımda oluyor zaten gitmeden söylüyorum bugün abla gelecek oyun oynarsınız yada giderken dayıya gidiyorz gibi anlatıyorm gitmeden hayır diyor zaten
Bulutbey BartuveArtun benim oğlum da öyleydi. Komşuya tabak bırakmaya giderken koridora döndüğümüzde başlardı ağlmaya hayır hayır demeye. Zamanla geçiyor. Mesela oğlum sevilmekten çok hoşlnmaz komşu çocukları da sevmek istedikleri için istemiyordu sanırım. Sıkıştırıp sevmeye çalışırlardı. Aynı zamna da başk bir komşum vardı onun çocuğu kendi kendine oynamayı severdi oğlumla ilgilenmezdi. “Alperlere gidelim ” dediğim de hiç sıkıntı çıkarmazdı.
zeynepgokce1 Bizde oyleydik insan gorunce aglamaya basliyordu dr bol bol disari cikar insan gorsun dedi izlemesi yeter zorlama dedi bende sk sk disari cikariyorum kafede oturuyoruz akrabalara gidiyoruz komsu felan astik yavas yavas
zeynepgokce1 zeynepgokce1 birde biz kres tarzi haftada iki gun oyun grubuna yazdirdim birlikte gidiyoruz cok faydasini gordum bi ay icinde degisti cocuk
BartuveArtun Bulutbey biraz zamana bırakayım şimdilik o zaman teşekkür ederim aynısını yaşıyorum bende şuan