2 3 yıldır kullanıyorum vestel in küçültme vs yapmiyor hemen çıkarırsanız utuye de gerek kalmıyor çoğu çamaşırlarda. Iyiki almışım dediğim birsey benim için. As topla kurut yazı var kışı var bide cocuk varsa hemen lazım olabiliyor aynı gün içinde dolaba girmesi çok avantaj tüyleri falan da topluyor. Yıkanan camasirdan nasil bukadar tüy cikar dedirtiyor