Nefes alamıyorum hiç aşırı öksürük boğaz ağrım var, vucüdüm çok ağrıyor bundan 7-8 ay önce yine geçirmiştim bunun için neler yapmalıyım hamileyim diye çok korkuyorum, Çok kırgınım kardeşlerime, bi akrabamızın düğünü vardı ben gitmedim onlara dedim sizi kabul edemem evime hastalıktan korkuyorum diye, ama umurlarında bile olmadı abim ablamlarda merkezde oturuyor gidip onlarda da kalabilirlerdi ama işte geldiler düğünden sonra yatıya kalmaya ve korktuğum şey başıma geldi daha öncede ben oğlumu kaybettim başka sepeplerle ama çok korkuyorum durmadan ağlıyorum bu bebeğimi de kaybedecem diye lütfen bana dua edermisiniz çok ihtiyacım var şu halimle birde kızıma bakıyorum, hamileyken covid geçirenler siz neler yaptınız lütfen yardımcı olurmusunuz doktoruma yazdım daha cvp yazmadı bana