Laden Mutlu pazarlar tatlı kızlar nasılsınız?❤️ fincan alacağımda bir türlü “heh bu harika” diyebileceğim bir fincan bulamadım. Beğendiğiniz fincanları atarsanız yada adını yazarsanız çok sevinirim🥰
Laden Girlmomsss yaaa niye böyle yapıyorlar anlamıyorum. 6 lı fincan takımı o kadar az ki artık. Bakayım hemen ona teşekkür ederim❤️
Laden hemsireemom izniklerin modası geçti sanki artık. Yeni modeli çıkmış gördünüz mü onu? Adı iznik copper
Laden Littlebird 600 küsür fiyatlı olan dimi mürdüm gibi rengi? Yaldızlı olanların genellikle yaldızları siliniyor diye biliyorum boşverin bence🥰
Littlebird Laden evet o çok beğeniyorum 300 küsurdu almaya niyetlendiğimden beri pahalı diye erteledim şimdi iki katı olmuş. Anca uzaktan bakarım zaten almam. Bir tanıdığımda vardı farklı modeli ama yaldızlı onunkiler silinmemişti
Laden Hep_mi_uykusuz iznikin copper ı çıkmış onu gördünüz mü hiç? Diğer iznikin modası geçti gibime geliyor🙈
Bezelyeveannesi Laden karaca globe aldim harika mi degil mi kisinin zevkine gore degisir ama klasik ve şık bana gore
Hep_mi_uykusuz Laden evet iznik biraz eski bi model ama cok şık duruyor.Sizin dediğinize bakayim hemen😊
Laden Littlebird bie fincanada o kadar para verilmez sanki ne bileyim. O kadar pahalılandılar ki insan şaşırıyor vallahi