Kızlar anneme hedıye alacağım arzum mını okka en uygun olanlardan birisi ama uygun olup ta kötü birsey almak istemıyorum iyiler zaten çok pahalı o kadar paraya da yazık açıkçası arzum minı okka kullanıp memnun olan var mı ıyı kötü yanları yazarmısınız