Merhabalar arkadaslar
Bebeğim 4 aylık ama hala saclarımı boyatmadım.. Boyatmak istiyorum ama emzirdiğim icin sıkıntı olur mu sormak istedim moral olarak cökmus haldeyim saclarımı hep topluyorum kullanamıyorum hic rahatsız olmaya basladım aslında size sormak istedim emzirirken sac boyatılır mı?