Efeninanasi 2 saattir ayagımda sallıyorum, ev işi yapayım dicem ona bile halim yok.. Yemek de yemedim. Yiyecek birşey de yok. Eşim işte.
Bugun de dışarıdan yemek istemiyorum zaten herşey kısıtlı burda. Hep aynı şeyler. Bilemiyorum ya daha ne kadar böyle devam edecek.