kuzey-21 ben geceden fasulyemi tuzlu suya koyarım canım yumuşacık olur. tencerede hiç bir şey koymadan 30 40 dk pişer. Ama şimdi yapacaksınız düdüklüye koyun ama sadece fasulyeyi. o kaynayana kadar malzemelerinizi hazırlarsınız başka tencereye aktarırsınız pişince tüm malzemeleriyle pişer. Umarım faydam olmuştur afiyet olsun 😘