Pinkpurple nisa hastanesinde doğumumu yaptım ama dr muhabbet hanıma , derya hnımın da çok övgüsünü duydum ama ona hiç gitmedim. Muhabbet hanımdan çok memnundum aşırı sakin huzur veren ilgili bir doktor. Nisa hastanesinden de memnun kaldım ebeleri hemşireleri hepsi çok ilgiliydi küçük bi hastane ama sıcak ortamı