Benim kızımda aynı böyleydi memeyi kestikten sonra 2 ay kadar yine aynı sorunları yaşadık ama son 2 haftadır daha iyi uyuyor yine uyanıyor ağlıyor ama 2-3 defa en fazla yavaş yavaş düzeliyor büyüdükçe daha da iyi olacak biraz daha sabredin zor biliyorum aynı şeyleri yaşadım ama artık tünelin sonuna geliyorsunuz