Busrabsr bebeğimde dil bağı varmış ilk doğduğu an anlaması gerekirmiş doktorun bakıp anlamamış ee çocuk beni ememiyor kilo veriyor mecbur mama verdik falan sonra bana mamaya alıştırdın çocuk o sebeple emmiyor mamayı kes dedi bu defa çocuk aç mememi hiç kavrayamıyor dilini düzgün hareket ettiremiyor çünkü sonra başka doktora gittik dedim dili bir garip bakar mısınız adam farketti o bağ kesildi çocuk emmeye başladı durduk yere çocuğum eziyet çekti birde en ileri aşamasıymış yani