Bernakayra Bayanlar ben hep sma mama kullanıyodum e bebekten alıyodum hiç böyle bi sorun olmamıştı şimdi bi marketten aldım her mamada erimeyen parçalar oluyo kaynar suyla yapmama rağmen. Nereye şikayet etmem gerek ne yapmam lazım?
AytenMina Bernakayra bende sma kullanıyordum bende de oluyordu maalesef önce mamayı koyup sonra az su koyup calkalıyordum sonra suyun tamamını ekliyordum sorun çözülnüştü pütür pütür oluyordu
MerveAlaca67 Bernakayra kaşıkla karıştırıyordum bende ama artık kullanmıyorum hipp kullanıyorum çok zor oluyor sürekli kaşıkal karıstırmak
manicurist Bernakayra mama yağlı olduğu için erimez iyice çırpmak gerek aptamilde öyle bizde aptamil kullanıyoruz topak topak kalıyor içinde iyice karıştırıyorum