Glsmnn Malatya da yaşıyorum şimdi haberler de 3 tane bebek mama dan vefat etmiş araştırılacakmış .. kullandığınız mamalardan sorun yaşayan var mı ?
ikibabybirmom Glsmnn aaa neden acaba hangi mamadan ki Malatya’da değilim ama üstte kalsın Malatya’da olanlar görür belki
deniz-95 https://m.haberturk.com/son-dakika-korkunc-iddia-mamadan-zehirlenen-3-bebekten-2si-oldu-3342440-amp
sokomel 2-3 aylık 3 bebek. neden üçü de mama kullanıyor. yabancı uyruklularmış. belki de cahilliklerinden ayına uygum olmayan mama verdiler bana bu işin altında bi bilinçsizlik yatıyor geldi çünkü üç bebekten üçünün de mama içmesi ve zehirlenmesi garip.
Hazal34 Glsmnn ayına uygun olmayabilir belkide tarihi geçmiş olabilir Allah’ım ailesine sabır versin 🥺
D1234 Hazal34 ayına uygun olmasa bile ölüm olacak kadar olmaz sadece mama yaramaz kilo almaz ölüm olması cok acı
Duham44 Glsmnn bu haberi gordukten sonra oturdum bi dusundum bebegime mamayi versem mi vermesemmi diye sebebini bi ogrensek icimiz rahat edecek allah sabir versin annesine babasina
lanadelmiyav Duham44 mama veren bir çok anne var, böyle düşünmeyin:/ Mama ayına uygun olmayabilir veya tarihi geçmiş olabilir. Veya çok çok farklı şeyler de olabilir
sokomel Glsmnn üçğ kardeş değil ama ikisi kardeş. iki komşunun da mı sütü yok. istatistiksel olarak düşük geldi bana.