Doktorumuz gaz damlalarının işe yaramadığını doğumdan itibaren 100 gün gaz problemlerinin devam edeceğini söylemişti ve biogaia verdi probiyotik, ilaç değil. o sürecin geçmesine katkı sağladı biz de sab simplex kullanıyorduk kolik bir bebek olduğu için ama onu bırakıp probiyotik devam ettik rahatlama sağladık 100 gün geçince de gözle görülür rahatlama oldu inşallah bebeğiniz de rahatlar